НПС, резервуарні парки, термінали

  • Реконструкція залізобетонних резервуарів РВЖ № 4,5,9,10 ЛВДС «Мозьрь

    Замовник проекту: ВАТ "Гомельтранснафта Дружба" (Республіка Білорусь)

    Рік виконання проекту:  2015

    Авторський нагляд за будівництвом: 2019-2020

    Мета проекту: реконструкція чотирьох  залізобетонних резервуарів ємністю  по 10 000 м³ кожен  

    Основні технічні рішення:

    Резервуари для зберігання нафти №№4,5,9,10 ємністю по 10 000 м³ кожен  

    Діаметр резервуара 42,0 м, висота стінки 6,75 м. 

    Встановлення  3-х вертикальних міксерів на кожному резервуарі 

  • Реконструкція ЖБР-30000 м³ №3 ЛВДС «Полоцьк»

    Замовник проекту: ВАТ "Полоцьктранснафта Дружба" (Республіка Білорусь)

    Рік виконання проекту : 2018

    Авторський нагляд за будівництвом: 2020

    Мета проекту: реконструкція  залізобетонного резервуара ємністю  30 000 м³

    Основні технічні рішення:

    Резервуар для зберігання нафти №3 ємністю 30 000 м³

    Діаметр резервуара 66,0 м, висота стінки  9,3 м.  

  • Реконструкція ЛВДС -5С. Магістральна насосна .Украіна .Рівенська область, Дубенський район , Смизька селищна рада, урочище Дружба 1

    Замовник проекту: ДП "Прикарпатзахідтранс" (Украіна)

    Рік виконання проекту : 2019

    Мета проекту: реконструкція  ЛВДС -5С з метою збільшення  продуктивності перекачування дизельного палива  до 500 м3/год

    Основні технічні рішення:

    Виконані гідравлічні розрахунки  з метою визначення пропускної здатності НПП «Самара – Західний напрямок» на дільниці ЛВДС «5С» - ЛВДС «1К» - нафтобаза «Нафтосервіс»  - Угорщина (ПЗП «Тисайуварош»).

    Передбачена реконструкція технологічних трубопроводів та інженерних мереж, будівництво таких технологічних  споруд:

    -       магістральної насосної;

    -       вузла регулювання тиску;

    -       площадки фильтрів-брудоуловлювачів;

    -       площадки дренажних ємкостей;

    -       дренажної ємкості.

  • Резервуарний парк сорої нафти обсягом 50 000 тонн НПЗ "Мозирь"

    Замовник проекту: "Мозирський НПЗ"

    Рік виконання: 2020-2021

    Мета проекту: Будівництво резервуарного парку сирої нафти обсягом 50 000 тонн.

  • Будівництво резервуара РВСПК №1 обсягом 500 000 тонн ЛВДС "Броди"

    Рік виконання: 2020-2021
    Мета проекту: "Будівництво резервуара вертикального сталевого з плаваючою покрівлею РВСПК №1 обсягом 500 000 тонн ЛВДС "Броди". ТЕО. Проект. Робоча документація"

  • Будівництво резервуара РВСПК №2 обсягом 500 000 тонн ЛВДС "Броди"

    Замовник проекту: "Мозирський НПЗ"

    Рік виконання: 2018-2020

    Мета проекту: Модернізація факельної системи парку зріджених газів цеху №5

  • Модернізація факельної системи парку зріджених газів цеху №5 "Мозирський НПЗ"

    Замовник проекту: "Мозирський НПЗ"

    Рік виконання: 2018-2020

    Мета проекту: Модернізація факельної системи парку зріджених газів цеху №5

  • Монтаж схеми відкачування нафтопродуктів з резервуарів цеху №5 "Мозирський НПЗ"

    Замовник проекту: "Мозирський НПЗ"

    Рік виконання: 2017-2020

    Мета проекту: Монтаж схеми відкачування нафтопродуктів з резервуарів цеху №5

  • Реконструкція зливо-наливної естакади №2 ЛВДС "Броди"

    Замовник проекту: АT "Укртранснафта"

    Рік виконання: 2018-2019

    Мета проекту: Реконструкція зливо-наливної естакади №2 ЛВДС "Броди". Розробка ТЕО. Інженерно-вишукувальні роботи. Проект. Робоча документація"

  • Реконструкція магістральної насосної I-ої черги ЛВДС "Броди"

    Замовник проекту: АT "Укртранснафта"
    Рік виконання: 2017-2019
    Мета проекту: "Реконструкція магістральної насосної I-ої черги ЛВДС "Броди"
  • Технічне переоснащення автоматики НПС "Плещівка", НПС "Куровичі", НПС "Чижівка"

    Рік виконання: 2020-2021
    Мета проекту: "Будівництво резервуара вертикального сталевого з плаваючою покрівлею РВСПК №2 обсягом 500 000 тонн ЛВДС "Броди". ТЕО. Проект. Робоча документація"
  • Реконструкція резервуарного парку сировини. Шебелинське ОПГКН

    Замовник проекту: АТ "Укргазвидобування"
    Рік виконання: 2018-2020 
    Мета проекту: "Шебелинське ОПГКН. Реконструкція резервуарного парку сировини і світлих нафтопродуктів. Проектно-вишукувальні роботи"
  • Розробка будівельного проекту. Залізничні ваги для динамічного зважування вагон-цистерн цеху №5 ТСБ "Мозирський НПЗ"

    Замовник проекту: "Мозирський НПЗ"
    Рік виконання: 2011-2018
    Мета проекту: "Розробка будівельного проекту, що затверджується архітектурною частиною" Залізничні ваги для динамічного зважування вагон-цистерн цеху №5 ТСБ "
  • Розробка техніко-економічного обґрунтування "МНТ Південний"

    Замовник проекту: АT "Укртранснафта"
    Рік виконання: 2017-2018
    Мета проекту: "Розробка техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) по об'єкту:" Реконструкція морського нафтового терміналу "Південний" з пристроєм комплексу з перевалки нафтопродуктів "
  • Будівництво резервуара РВСПК №3 обсягом 50000 тонн ЛВДС "Броди"

    Замовник проекту: АT "Укртранснафта"
    Рік виконання: 2014-2017
    Мета проекту: "Будівництво резервуара вертикального сталевого з плаваючою покрівлею РВСПК №3 обсягом 50000 тонн №3 ЛВДС "Броди". ТЕО. Проект. Робоча документація"
  • Реконструкція ГНПС "Актау" і ГНПС "Узень"

    Замовник проекту: "Тяжпромелектропроект".
    Рік виконання: 2014-2016
    Мета проекту: "Реконструкція ГНПС "Актау" і ГНПС "Узень".
  • Парк прийому, зберігання і відвантаження дизельного палива OAO "Мозирський НПЗ"

    Розробка Проекту, робоча документація

    Замовник проекту:

    OAO "Мозирський НПЗ" (Республіка Білорусь)

    Рік виконання: 2013 р.

    Мета проекту: виконання операцій з приймання, відвантаження та зберігання трьох сортів дизельного палива: гідроочищеного дизпалива, високосірчаного дизпалива (з вмістом сірки 0,2 %) і некондиційного (що не відповідає ДСТУ та ТУ).

    Основні технічні рішення :

    • зберігання трьох сортів дизельного палива в резервуарному парку;

    • подача гідроочищеного дизельного палива на існуючу двосторонню залізничну естакаду на 60 вагонів- цистерн;

    • подача гідроочищених дизельного палива на насоси перекачувальної станції магістрального нафтопродуктопроводу ;

    • подача високосірчаного і некондиційного дизельного палива на запроектовану і існуючу установки гідроочищення ;

    • подача дизельного палива в існуючий резервуарний парк (резервуари № № 23 - 30);

    • можливість внутрішньопаркового перекачування дизельного палива;

    • зачистка резервуарів і технологічних трубопроводів;

    • дренаж технологічного обладнання та трубопроводів в дренажну ємність ;

    • відкачка зібраного продукту з дренажної ємності.

    Основні технічні характеристики:

    Загальна ємність РП
    (4 резервуара об'ємом по 20 000 м ³)

    -

    80 000 м³

    Обсяг перевалки-3 млн. тон/рік
    Насосна-1
    Ємність дренажна-1
    Блок електроприміщень-1
    Вузол приготування розчину для пінотушіння-1
    Насосна станція перекачування виробничих стічних вод з території резервуарного парку.-1

  • Парк прийому, зберігання і відвантаження бензину АІ 92 OAO "Мозирський НПЗ"

    Розробка Проекту, Робоча документація

    Замовник проекту:

    ВАТ "Мозирський НПЗ" (Республіка Білорусь)

    Рік виконання: 2013

    Мета проекту: будівництво нового резервуарного парку в зв'язку із збільшенням обсягу виробництва високооктанових бензинів ВАТ «Мозирський НПЗ»

    Основні технічні рішення:

    •   прийом в резервуарний парк бензину АІ - 92 зі станції змішування бензинів;
    •   зберігання бензину АІ -92 в резервуарному парку ;
    •   подача бензину АІ -92 на установку тактового наливу залізничних цистерн;
    •   подача бензину АІ -92 на існуючу двосторонню залізничну естакаду на 60 вагонів- цистерн;
    •   відкачування некондиційного бензину з резервуарного парку в резервуари NQЗ2 - З4;
    •   внутрішньобазові перекачування ;
    •   зачистка резервуарів;
    •   дренаж технологічного обладнання та трубопроводів в дренажну ємність.

    Основні технічні характеристики:

    Загальна ємність РП (4 резервуари об'ємом по 10000м³)-40 000 м³
    Обсяг перевалки-1,8 млн.тон/рік
    Насосна світлих нафтопродуктів-1
    Ємність дренажна-1
    Блок електроприміщень-1
    Насосна станція пожежогасіння-1
    Резервуари протипожежного запасу води об'ємом по 500м ³-1
  • Реконструкція НПС "Кумколь"

    Проект, робоча документація

    Замовник проекту:

    ЗАТ "КазТрансОйл" (Республіка Казахстан)

    Рік виконання: 2012 р.

    Мета проекту: виконання операцій з приймання кумкольской і акшабулакской нафт і перекачування їх суміші по нафтопроводу Кумколь - Каракоін і далі по нафтопроводу Павлодар - Шимкент на Шимкентскій НПЗ.

    Основні технічні рішення:

    • Застосування насосних агрегатів АНМ 500-500 з частотно-регульованим електроприводом, які комплектуються електродвигунами HXR 500L2 у вибухозахищеному виконанні, потужністю N = 800 кВт, U = 690 Вт і перетворювачами частоти;

    • Дообладнання установки приготування депрессорной присадки, яка використовується для перекачування нафти в холодну пору року;

    • Будівництво оперативного вузла обліку нафти з установкою первинних датчиків безпосередньо на трубопроводі.

    Основні технічні характеристики:

    Об’єм  перекачування нефти   -   6 млн. т/год

    Ємність резервуарного парку   -   30 тис. м3

    (6 резервуарів по 5000 м3)

  • Реконструкція Феодосійске ПЗНП. Збільшення зберігання до 80 000 м.куб.

    Концепція розвитку. Передпроектні пропозиції.

    Замовник проекту:

    Феодосійське підприємство із забезпечення нафтопродуктами (ФПЗНП, Україна)

    Рік виконання: 2003 - 2004 рр.

    Мета проекту: збільшення обсягів перевалки нафти і нафтопродуктів нафтобазою і її поетапна реконструкція

    Основні технічні рішення:
    I етап реконструкції:
       •   будівництво 2-х резервуарів РВС-10000 м 3 .
       •   розширення танкерної насосної;
       •   будівництво насосних для забезпечення зливу-наливу нафти і нафтопродуктів в залізничні цистерни і наливу нафтовантажів у танкери;
       •   дообладнання існуючих залізничних естакад пристроями верхнього наливу, пристроями герметизації горловин цистерн з відведенням газоповітряної суміші в трубопроводи газоурівнювальної системи;
       •   реконструкція залізничної естакади;
       •   будівництво залізничної естакади для зливу-наливу світлих нафтопродуктів;
       •   будівництво підводного трубопроводу до безпричального рейдового пункту наливу;
       •   облаштування установок для уловлювання легких фракцій вуглеводнів (УЛФ).
    II етап реконструкції
       :•   розширення резервуарного парка для приймання нафти (3 резервуари РВС- 20000 м 3 .
    III етап реконструкції:
       •   реконструкція системи відпуску світлих нафтопродуктів в автоцистерни.
    IV етап реконструкції:
        •   реконструкція нафтобазового господарства із зливу-наливу масел, пічного палива і інших народногосподарських вантажів.
  • Реконструкція НПС "Атирау"

    Реконструкція: Проект, робоча документація

    Замовник проекту: ЗАТ "КазТрансОйл" (Республіка Казахстан)

    Рік виконання: 2002 р.

    Мета проекту: забезпечення поставок на експорт кумкольскої нафти в обсязі 6 млн. тонн на рік

    Основні технічні рішення:

    • Реконструкція залізничної естакади на 60 вагонів-цистерн.

    • Реконструкція залізничної естакади на 30 вагонів-цистерн з переобладнанням у двосторонню на 60 вагонів-цистерн.

    • Будівництво зливний насосної N1.

    • Реконструкція зливної насосної N2.

    • Будівництво циркуляційної насосної для подачі гарячої нафти на розігрів нафти в залізничних цистернах.

    • Будівництво насосної для подачі кумкольскої нафти на НПС КТК (Каспійський Трубопровідний Консорціум ) ​​.

    • Будівництво 6 -ти резервуарів РВС- 10000 м3 для нафт , що надходять по нафтопроводу Кенкіяк - Атирау.

    • Будівництво 2 -х резервуарів РВС- 3000 м3 для створення необхідного запасу гарячої нафти.

    • Будівництво термо-масляної котельні , що забезпечує теплове навантаження для розігріву залізничних цистерн.

    • Реконструкція системи пожежогасіння.

    Основні технічні характеристики:

    Обсяг перевалки кумкольскої нафти - 6 млн. т/рік
    Ємність резервуарного парку - 96 тис. м3
    у тому числі резервуарна ємність:    
    •   для зберігання кумкольскої
    нафти (існуюча)
    - 30 тис. м3
    •  для створення запасу гарячої
    нафти (нове будівництво)

     

    - 6 тис. м3
     •   для зберігання жанажольской
    нафти (нове будівництво)

     

    - 60 тис. м3
    в тому числі:    
    •   пусковий комплекс - 40 тис. м3
    Залізничні естакади на 60 цистерн - 2
    Зливні насосні станції - 2
    Котельня парова - 1
    Котельня термального масла - 1
    Котельня термального масла - 1
    Вузол обліку нафти - 1
  • Морський нафтоперевальний комплекс "Південний" в районі м. Одеса з обсягом перевалки 9 млн. т./рік.

    ТЕО, проект, робоча документація .

    Замовник проекту:

    ВАТ "Укртранснафта" (Україна)

    Рік виконання: 2001 р.

    Мета проекту: прийом нафти з моря в трубопровід Одеса- Броди для транспортування на українські НПЗ та транзитного перекачування в Східну Європу по системі нафтопроводів "Дружба", а також для відвантаження нафти при реверсному режимі нафтопроводу.

    Основні технічні рішення:

    • Застосування пересувних пруверних установок на вузлах обліку нафти.

    • Розміщення магістральної насосної на відкритому майданчику.

    • Розміщення підпірної насосної з вертикальними насосами на відкритому майданчику.

    • Використання запірної арматури з інтелектуальним приводом типу IQ " Роторк " .

    • Створення системи автоматизованого управління на базі сучасної мікропроцесорної техніки.

    • Використання стендерних установок фірми FMC .

    • Створення системи стеження і контролю за підходом танкера до причалу.

    Основні технічні характеристики:

    Об'єм перевалки нафти:
    I черга-9 млн. т/рік
    Повний розвиток-40 млн. т/рік
    Ємність резервуарного парка
    (10 резервуарів по 20 тис.м3 кожний)
    -200000 м3
    Найбільший дедвейт танкера-100 тис. тон
    Розрахунковий суднообіг-105 одиниць на рік
  • Розширення резервуарного парку на 75 000 м.куб. на ЛВДС "Броди"

    Розширення резервуарного парку.

    Сталевий вертикальний резервуар з подвійною стінкою і подвійним вакуумним днищем ємністю 75000 м³.

    Проект, робоча документація, авторський нагляд за будівництвом.

    Замовник проекту:

    Філія "Магістральні нафтопроводи "Дружба" ВАТ "Укртранснафта" (Україна)

    Рік виконання: 2000 р.

    Мета проекту: Розширення та модернізація резервуарного парку в зв'язку із закінченням амортизаційних термінів експлуатації існуючих резервуарів, високим ступенем їх зносу, а також у зв'язку з розширенням напрямків перекачування нафти.

    Основні технічні рішення:

    •  Конструктивні елементи:
        •  основний резервуар сталевий вертикальний з плаваючим дахом ємністю 75000 м 3;
        •  захисний резервуар (подвійна стінка) навкруг основного резервуару, розрахований на утримання 100% об'єму нафти основного резервуару;
        •  подвійне вакуумне днище з автоматичною системою контролю герметичності;
        •  плаваючий дах з високоефективним подвійним ущільнюючим затвором, яка запобігає виникненню горючої пароповітряної суміші.
    •  Обладнання:
        •  автоматичні системи пожежогасіння основного резервуару і міжстінного простору та охолодження обох корпусів;
        •  системи контролю робочого і аварійного рівнів нафти в резервуарі, загазованості в міжстінному просторі, контролю виникнення пожежі, контролю герметичності днища;
        •  гвинтові перемінно-кутові міксери, робота яких запобігає накопиченню смоло-парафінистих відкладень;
        •  системи водоспуску для відводу дощових вод з плаваючого даху;
        •  приймально-роздавальні патрубки забезпечені дисковими (поворотними) заслінками з інтелектуальними електроприводами, розміщеними у міжстінному просторі, і корінними засувками з вузлом управління, які винесені за межі захисної стінки.

    Основні технічні характеристики:

    Обсяг перевалки нафти після розширення-31,5 млн. т/рік
    Ємність резервуарного парку після розширення-235 тис. м3
  • Розширення резервуарного парку на 80 000 м.куб. на НПС "Трудова"

    Робочий проект.

    Замовник проекту:

    ВАТ "Гіпротрубопровід" (Російська Федерація)

    Рік виконання: 2000 г.

    Мета проекту: будівництво нафтоперекачувальної станції "Трудова" з відповідною інфраструктурою для збільшення обсягів перекачування нафтопроводом Баку-Тихорецк.

    Основні технічні рішення:

    •   Резервуарний парк у складі 4 резервуарів РВС-10000 м3 і 2 резервуарів РВС-20000 м3 и 2 резервуаров РВС-20000 м3 .
    •   Підпірна насосна на відкритій площадці з вертикальними насосними агрегатами.
    •   Закрита опалювана магістральна насосна.
    •   Вузол приймання-пуску засобів очистки і діагностики.
    •   Дві водозабірні свердловини для господарсько-питних потреб.
    •   Автоматична стаціонарна система підшарового пожежогасіння і охолодження резервуарного парка у складі насосної станції пожежогасіння і охолодження, резервуарів протипожежного запасу води і кільцевих мереж водопроводу і пінопроводу.
    •   Власна водогрійна котельна потужністю 2 МВт.
    •   Блок КРУН-10кВ и КТП потужністю 2х1000 кВА.
    •   Технологические трубопроводы.
    •   Інженерні мережі.
    •   Електрохімзахист від корозії.
    •   Будівлі допоміжних служб і вахтового персоналу.

     

      Основні технічні характеристики:

      Довжина трубопроводу-1,4 км
      Діаметр трубопроводу-720 мм
      Ємність резервуарного парку-80 тис. м3
      Об'єм перекачки-17 млн. т/рік
    • Модернізація систем очищення грунтів на НПС "Лисичанськ"

      Споруди для очищення нафтозабруднених грунтів.

      Робочий проект, будівельні роботи "під ключ".

      Замовник проекту:

      ДАТ "Придніпровські магістральні нафтопроводи" (Україна)

      Рік виконання: 2000 р.

      Мета проекту: очищення нафтозабруднених грунтів, що утворюються після аварій на нафтопроводах, які концентруються на спеціально відведеному майданчику.

      Основні технічні рішення

      •   Використана технологія очистки нафтозабруднених ґрунтів, розроблена в Інституті ботаніки ім. М.Г. Холодного НАНУ за участю фахівців ПАТ "ІТН". Запропонована біотехнологія базується на здатності нефтеокисляющих мікроорганізмів мінералізувати в аеробних умовах різні органічні сполуки, в тому числі вуглеводні нафтового походження до кінцевих безпечних для навколишнього середовища продуктів - H2O та СО2.
    • Модернізація системи протипожежного захисту резервуарів НПС "Кременчук"

      Модернізація резервуарного парка.
      Система протипожежного захисту резервуарів для зберігання нафти "АСПГ-підшарова"

      Нормативні рекомендації, проект, робоча документація, авторський нагляд за будівництвом, складання технологічних регламентів, проведення випробувань, пуск в експлуатацію.

      Замовник проекту:

      ПДМН "Придніпровські магістральні нафтопроводи" (Україна).

      Рік виконання: 2000 р.

      Мета проекту: протипожежний захист нафтових резервуарів об'ємом 10 тис.м3.

      Основні технічні рішення:

      •   Використання нової технології підшарового пожежогасіння, який полягає у подачі вогнегасячих засобів під шар рідини, що зберігається, з використанням плівкоутворюючого піноутворювача спеціального призначення. Основні переваги технології підшарового пожежогасіння - більш швидке покриття палаючої поверхні піною (конвективні потоки у поверхневому шарі пального організуються таким чином, що сприяє розповсюдженню піни по поверхні і тим самим ефективному і швидкому пожежогасінню), встановлення піногенеруючих пристроїв за межами обвалування резервуарів, утруднення повторного займання пального, покритого плівкою.
      •   Установка створена з використанням високонадійного обладнання і піноутворювача, сертифікованих в Україні.
    • Реконструкція резервуарного парку зі збільшенням зберігання на 150 000 м.куб. на ЛВДС "Мозир"

      Модернізація. Розширення резервуарного парку шляхом будівництва двох сталевих вертикальних резервуарів об'ємом 75000 м³.

      Будівельний проект, авторський нагляд за будівництвом

      Замовник проекту:

      РУП "Гомільтранснафта "Дружба" (Республіка Білорусь)

      Рік виконання: 1999 р.

      Мета проекту: розширення і модернізація резервуарного парку в зв'язку із закінченням амортизаційних термінів експлуатації існуючих резервуарів , високим ступенем їх зносу і необхідністю підвищення продуктивності магістрального нафтопроводу Мозир - Адамове .

      Основні технічні рішення:

      • Будівництво 2-х двостінних резервуарів з плаваючою дахом і подвійним вакуумним днищем об'ємом по 75000 м3 з системами їх життєзабезпечення.

      • Впровадження систем автоматизованого управління на базі сучасної мікропроцесорної техніки і систем відео спостереження.

      • Будівництво протипожежного комплексу з використанням нових засобів і систем їх дозування і нового пінообразуючого обладнання.

      • Устаткування вузлів обліку нафти пересувними трубо перевірочними установками.

      • Реконструкція майданчиків пуску - прийому очисних пристроїв з впровадженням сучасних засобів діагностики .

      • Реконструкція систем енергопостачання з використанням компактних систем, які базуються на застосуванні мікропроцесорної техніки.

      • Монтаж системи контролю витоків нафти по трасі нафтопроводу на базі ультразвукових витратомірів .

      Основні технічні характеристики:

      Обсяг перевалки нафти після розширення-62,8 млн. т/рік
      Ємність резервуарного парку після розширення-450 тис. м3

     

    Адреса: 04050, вул. Січових Стрільців, 60, Київ, Україна
    Телефон +38 (044) 484-32-52
    Email: itn@itn.ua