Замовник проекту: ВАТ "Гомельтранснафта Дружба" (Республіка Білорусь)
Рік виконання проекту: 2015
Авторський нагляд за будівництвом: 2019-2020
Мета проекту: реконструкція чотирьох залізобетонних
резервуарів ємністю по
10 000 м³ кожен
Основні технічні рішення:
Резервуари для зберігання нафти №№4,5,9,10 ємністю по 10 000 м³ кожен
Діаметр резервуара 42,0 м, висота стінки 6,75 м.
Встановлення 3-х
вертикальних міксерів на кожному резервуарі
Замовник проекту: ВАТ "Полоцьктранснафта Дружба" (Республіка Білорусь)
Рік виконання
проекту :
2018
Авторський нагляд за будівництвом: 2020
Мета проекту: реконструкція залізобетонного
резервуара ємністю 30
000 м³
Основні технічні рішення:
Резервуар для зберігання нафти №3 ємністю 30 000
м³
Діаметр резервуара 66,0 м, висота стінки
9,3 м.
Замовник проекту: ДП "Прикарпатзахідтранс" (Украіна)
Рік виконання
проекту :
2019
Мета проекту: реконструкція ЛВДС -5С з метою
збільшення продуктивності
перекачування дизельного палива до 500 м3/год
Основні технічні рішення:
Виконані гідравлічні розрахунки
з метою визначення пропускної здатності НПП «Самара – Західний напрямок» на дільниці ЛВДС «5С» - ЛВДС
«1К» - нафтобаза «Нафтосервіс» - Угорщина (ПЗП «Тисайуварош»).
Передбачена реконструкція технологічних трубопроводів та інженерних мереж,
будівництво таких технологічних споруд:
- магістральної насосної;
- вузла регулювання тиску;
- площадки фильтрів-брудоуловлювачів;
- площадки дренажних ємкостей;
- дренажної ємкості.
Замовник проекту: "Мозирський НПЗ"
Рік виконання: 2020-2021
Мета проекту: Будівництво резервуарного парку сирої нафти обсягом 50 000 тонн.
Рік виконання: 2020-2021
Мета проекту: "Будівництво резервуара вертикального сталевого з плаваючою покрівлею РВСПК №1 обсягом 500 000 тонн ЛВДС "Броди". ТЕО. Проект. Робоча документація"
Замовник проекту: "Мозирський НПЗ"
Рік виконання: 2018-2020
Мета проекту: Модернізація факельної системи парку зріджених газів цеху №5
Замовник проекту: "Мозирський НПЗ"
Рік виконання: 2018-2020
Мета проекту: Модернізація факельної системи парку зріджених газів цеху №5
Замовник проекту: "Мозирський НПЗ"
Рік виконання: 2017-2020
Мета проекту: Монтаж схеми відкачування нафтопродуктів з резервуарів цеху №5
Замовник проекту: АT "Укртранснафта"
Рік виконання: 2018-2019
Мета проекту: Реконструкція зливо-наливної естакади №2 ЛВДС "Броди". Розробка ТЕО. Інженерно-вишукувальні роботи. Проект. Робоча документація"
Розробка Проекту, робоча документація
Замовник проекту:
OAO "Мозирський НПЗ" (Республіка Білорусь)
Рік виконання: 2013 р.
Мета проекту: виконання операцій з приймання, відвантаження та зберігання трьох сортів дизельного палива: гідроочищеного дизпалива, високосірчаного дизпалива (з вмістом сірки 0,2 %) і некондиційного (що не відповідає ДСТУ та ТУ).
Основні технічні рішення :
• зберігання трьох сортів дизельного палива в резервуарному парку;
• подача гідроочищеного дизельного палива на існуючу двосторонню залізничну естакаду на 60 вагонів- цистерн;
• подача гідроочищених дизельного палива на насоси перекачувальної станції магістрального нафтопродуктопроводу ;
• подача високосірчаного і некондиційного дизельного палива на запроектовану і існуючу установки гідроочищення ;
• подача дизельного палива в існуючий резервуарний парк (резервуари № № 23 - 30);
• можливість внутрішньопаркового перекачування дизельного палива;
• зачистка резервуарів і технологічних трубопроводів;
• дренаж технологічного обладнання та трубопроводів в дренажну ємність ;
• відкачка зібраного продукту з дренажної ємності.
Основні технічні характеристики:
Загальна ємність РП (4 резервуара об'ємом по 20 000 м ³) | - | 80 000 м³ |
Обсяг перевалки | - | 3 млн. тон/рік |
Насосна | - | 1 |
Ємність дренажна | - | 1 |
Блок електроприміщень | - | 1 |
Вузол приготування розчину для пінотушіння | - | 1 |
Насосна станція перекачування виробничих стічних вод з території резервуарного парку. | - | 1 |
Розробка Проекту, Робоча документація
Замовник проекту:
ВАТ "Мозирський НПЗ" (Республіка Білорусь)
Рік виконання: 2013
Мета проекту: будівництво нового резервуарного парку в зв'язку із збільшенням обсягу виробництва високооктанових бензинів ВАТ «Мозирський НПЗ»
Основні технічні рішення:
• прийом в резервуарний парк бензину АІ - 92 зі станції змішування бензинів;
Основні технічні характеристики:
Загальна ємність РП (4 резервуари об'ємом по 10000м³) | - | 40 000 м³ |
Обсяг перевалки | - | 1,8 млн.тон/рік |
Насосна світлих нафтопродуктів | - | 1 |
Ємність дренажна | - | 1 |
Блок електроприміщень | - | 1 |
Насосна станція пожежогасіння | - | 1 |
Резервуари протипожежного запасу води об'ємом по 500м ³ | - | 1 |
Проект, робоча документація
Замовник проекту:
ЗАТ "КазТрансОйл" (Республіка Казахстан)
Рік виконання: 2012 р.
Мета проекту: виконання операцій з приймання кумкольской і акшабулакской нафт і перекачування їх суміші по нафтопроводу Кумколь - Каракоін і далі по нафтопроводу Павлодар - Шимкент на Шимкентскій НПЗ.
Основні технічні рішення:
• Застосування насосних агрегатів АНМ 500-500 з частотно-регульованим електроприводом, які комплектуються електродвигунами HXR 500L2 у вибухозахищеному виконанні, потужністю N = 800 кВт, U = 690 Вт і перетворювачами частоти;
• Дообладнання установки приготування депрессорной присадки, яка використовується для перекачування нафти в холодну пору року;
• Будівництво оперативного вузла обліку нафти з установкою первинних датчиків безпосередньо на трубопроводі.
Основні технічні характеристики:
Об’єм перекачування нефти - 6 млн. т/год
Ємність резервуарного парку - 30 тис. м3
(6 резервуарів по 5000 м3)
Концепція розвитку. Передпроектні пропозиції.
Замовник проекту:
Феодосійське підприємство із забезпечення нафтопродуктами (ФПЗНП, Україна)
Рік виконання: 2003 - 2004 рр.
Мета проекту: збільшення обсягів перевалки нафти і нафтопродуктів нафтобазою і її поетапна реконструкція
Основні технічні рішення:Реконструкція: Проект, робоча документація
Замовник проекту: ЗАТ "КазТрансОйл" (Республіка Казахстан)
Рік виконання: 2002 р.
Мета проекту: забезпечення поставок на експорт кумкольскої нафти в обсязі 6 млн. тонн на рік
Основні технічні рішення:
• Реконструкція залізничної естакади на 60 вагонів-цистерн.
• Реконструкція залізничної естакади на 30 вагонів-цистерн з переобладнанням у двосторонню на 60 вагонів-цистерн.
• Будівництво зливний насосної N1.
• Реконструкція зливної насосної N2.
• Будівництво циркуляційної насосної для подачі гарячої нафти на розігрів нафти в залізничних цистернах.
• Будівництво насосної для подачі кумкольскої нафти на НПС КТК (Каспійський Трубопровідний Консорціум ) .
• Будівництво 6 -ти резервуарів РВС- 10000 м3 для нафт , що надходять по нафтопроводу Кенкіяк - Атирау.
• Будівництво 2 -х резервуарів РВС- 3000 м3 для створення необхідного запасу гарячої нафти.
• Будівництво термо-масляної котельні , що забезпечує теплове навантаження для розігріву залізничних цистерн.
• Реконструкція системи пожежогасіння.
Основні технічні характеристики:
Обсяг перевалки кумкольскої нафти | - | 6 млн. т/рік |
Ємність резервуарного парку | - | 96 тис. м3 |
у тому числі резервуарна ємність: | ||
• для зберігання кумкольскої нафти (існуюча) |
- | 30 тис. м3 |
• для створення запасу гарячої нафти (нове будівництво)
|
- | 6 тис. м3 |
• для зберігання жанажольской нафти (нове будівництво)
|
- | 60 тис. м3 |
в тому числі: | ||
• пусковий комплекс | - | 40 тис. м3 |
Залізничні естакади на 60 цистерн | - | 2 |
Зливні насосні станції | - | 2 |
Котельня парова | - | 1 |
Котельня термального масла | - | 1 |
Котельня термального масла | - | 1 |
Вузол обліку нафти | - | 1 |
ТЕО, проект, робоча документація .
Замовник проекту:
ВАТ "Укртранснафта" (Україна)
Рік виконання: 2001 р.
Мета проекту: прийом нафти з моря в трубопровід Одеса- Броди для транспортування на українські НПЗ та транзитного перекачування в Східну Європу по системі нафтопроводів "Дружба", а також для відвантаження нафти при реверсному режимі нафтопроводу.
Основні технічні рішення:
• Застосування пересувних пруверних установок на вузлах обліку нафти.
• Розміщення магістральної насосної на відкритому майданчику.
• Розміщення підпірної насосної з вертикальними насосами на відкритому майданчику.
• Використання запірної арматури з інтелектуальним приводом типу IQ " Роторк " .
• Створення системи автоматизованого управління на базі сучасної мікропроцесорної техніки.
• Використання стендерних установок фірми FMC .
• Створення системи стеження і контролю за підходом танкера до причалу.
Основні технічні характеристики:
Об'єм перевалки нафти: | ||
I черга | - | 9 млн. т/рік |
Повний розвиток | - | 40 млн. т/рік |
Ємність резервуарного парка (10 резервуарів по 20 тис.м3 кожний) | - | 200000 м3 |
Найбільший дедвейт танкера | - | 100 тис. тон |
Розрахунковий суднообіг | - | 105 одиниць на рік |
Розширення резервуарного парку.
Сталевий вертикальний резервуар з подвійною стінкою і подвійним вакуумним днищем ємністю 75000 м³.
Проект, робоча документація, авторський нагляд за будівництвом.
Замовник проекту:
Філія "Магістральні нафтопроводи "Дружба" ВАТ "Укртранснафта" (Україна)
Рік виконання: 2000 р.
Мета проекту: Розширення та модернізація резервуарного парку в зв'язку із закінченням амортизаційних термінів експлуатації існуючих резервуарів, високим ступенем їх зносу, а також у зв'язку з розширенням напрямків перекачування нафти.
Основні технічні рішення:
• Конструктивні елементи:Основні технічні характеристики:
Обсяг перевалки нафти після розширення | - | 31,5 млн. т/рік |
Ємність резервуарного парку після розширення | - | 235 тис. м3 |
Робочий проект.
Замовник проекту:
ВАТ "Гіпротрубопровід" (Російська Федерація)
Рік виконання: 2000 г.
Мета проекту: будівництво нафтоперекачувальної станції "Трудова" з відповідною інфраструктурою для збільшення обсягів перекачування нафтопроводом Баку-Тихорецк.
Основні технічні рішення:
• Резервуарний парк у складі 4 резервуарів РВС-10000 м3 і 2 резервуарів РВС-20000 м3 и 2 резервуаров РВС-20000 м3 .
Основні технічні характеристики:
Довжина трубопроводу | - | 1,4 км |
Діаметр трубопроводу | - | 720 мм |
Ємність резервуарного парку | - | 80 тис. м3 |
Об'єм перекачки | - | 17 млн. т/рік |
Споруди для очищення нафтозабруднених грунтів.
Робочий проект, будівельні роботи "під ключ".
Замовник проекту:
ДАТ "Придніпровські магістральні нафтопроводи" (Україна)
Рік виконання: 2000 р.
Мета проекту: очищення нафтозабруднених грунтів, що утворюються після аварій на нафтопроводах, які концентруються на спеціально відведеному майданчику.
Основні технічні рішення
• Використана технологія очистки нафтозабруднених ґрунтів, розроблена в Інституті ботаніки ім. М.Г. Холодного НАНУ за участю фахівців ПАТ "ІТН". Запропонована біотехнологія базується на здатності нефтеокисляющих мікроорганізмів мінералізувати в аеробних умовах різні органічні сполуки, в тому числі вуглеводні нафтового походження до кінцевих безпечних для навколишнього середовища продуктів - H2O та СО2.Модернізація резервуарного парка.
Система протипожежного захисту резервуарів для зберігання нафти "АСПГ-підшарова"
Нормативні рекомендації, проект, робоча документація, авторський нагляд за будівництвом, складання технологічних регламентів, проведення випробувань, пуск в експлуатацію.
Замовник проекту:
ПДМН "Придніпровські магістральні нафтопроводи" (Україна).
Рік виконання: 2000 р.
Мета проекту: протипожежний захист нафтових резервуарів об'ємом 10 тис.м3.
Основні технічні рішення:
• Використання нової технології підшарового пожежогасіння, який полягає у подачі вогнегасячих засобів під шар рідини, що зберігається, з використанням плівкоутворюючого піноутворювача спеціального призначення. Основні переваги технології підшарового пожежогасіння - більш швидке покриття палаючої поверхні піною (конвективні потоки у поверхневому шарі пального організуються таким чином, що сприяє розповсюдженню піни по поверхні і тим самим ефективному і швидкому пожежогасінню), встановлення піногенеруючих пристроїв за межами обвалування резервуарів, утруднення повторного займання пального, покритого плівкою.Модернізація. Розширення резервуарного парку шляхом будівництва двох сталевих вертикальних резервуарів об'ємом 75000 м³.
Будівельний проект, авторський нагляд за будівництвом
Замовник проекту:
РУП "Гомільтранснафта "Дружба" (Республіка Білорусь)
Рік виконання: 1999 р.
Мета проекту: розширення і модернізація резервуарного парку в зв'язку із закінченням амортизаційних термінів експлуатації існуючих резервуарів , високим ступенем їх зносу і необхідністю підвищення продуктивності магістрального нафтопроводу Мозир - Адамове .
Основні технічні рішення:
• Будівництво 2-х двостінних резервуарів з плаваючою дахом і подвійним вакуумним днищем об'ємом по 75000 м3 з системами їх життєзабезпечення.
• Впровадження систем автоматизованого управління на базі сучасної мікропроцесорної техніки і систем відео спостереження.
• Будівництво протипожежного комплексу з використанням нових засобів і систем їх дозування і нового пінообразуючого обладнання.
• Устаткування вузлів обліку нафти пересувними трубо перевірочними установками.
• Реконструкція майданчиків пуску - прийому очисних пристроїв з впровадженням сучасних засобів діагностики .
• Реконструкція систем енергопостачання з використанням компактних систем, які базуються на застосуванні мікропроцесорної техніки.
• Монтаж системи контролю витоків нафти по трасі нафтопроводу на базі ультразвукових витратомірів .
Основні технічні характеристики:
Обсяг перевалки нафти після розширення | - | 62,8 млн. т/рік |
Ємність резервуарного парку після розширення | - | 450 тис. м3 |